هتل های مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در بلوار امیرالمونین این شهر قرار گرفته است. این هتل که در دسته بندی هتل های لوکس قرار می گیرد در سال 1395 و در زمینی به مساحت 20000 متر مربع ساخته شد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها دو کیلومتر است و برای زیارت کردن متحمل سختی و پیاده روی زیاد نخواهید شد. ساختمان هتل 16 طبقه است و دارای 112 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان برای شما مسافران تور مشهد هتل درویشی مرداد 98 می باشد. در هرکدام از این واحدهای اقامتی امکانات یخچال،‌مبلمان، دراور، تلویزیون، مینی بار،‌سیستم تهویه مطبوع،‌ اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، میز تحریر و صندوق امانات در دسترس شما خواهد بود. هتل دارای دو رستوران در طبقات دوم و دوازدهم است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کنند. فاصله هتل پارسیس تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 13 کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت توسط هتل به صورت رایگان انجام می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات،‌کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، خدمات برای معلولین و ... اشاره کرد.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل صبا مشهد

هتل 3 ستاره صبا مشهد از سال 1376 فعالیت خود را برای خدمت رسانی به مسافران تور مشهد و پذیرایی از آن ها آغار کرد. این هتل که در نزدیکی میدان فردوسی شهر قرار گرفته است در سال 1385 برای اولین بار بازسازی شد. هتل در فاصله 17 دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است و برای زیارت کردن و رفتن به حرم می توانید از سرویسی که هتل به رایگان برای شما در نظر گرفته است استفاده نمایید. در هتل صبا 89 اتاق وجود دارد که رزرو اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت و آپارتمان ها امکان پذیر است. در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل صبا می توانید از یخچال، تلویزیون، مینی بار، تلفن، اینترنت، حمام، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی استفاده نمایید. هتل صبا دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران فضای باز و یک کافی شاپ است که برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از آن ها استفاده کنید. در فروشگاه سوغاتی هتل صبا می توانید انواع سوغات و صنایع دستی شهر مشهد را تهیه نمایید.

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد


هتل توحید نوین مشهد

هتل توحید نوین یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 3 شهر مشهد قرار گرفته است. فاصله هتل تا حرم 1.5 کیلومتر می باشد و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 1392 ساخته شده است و ساختمان شیک و زیبای آن دارای 9 طبقه می باشد. این هتل دارای 60 اتاق و سوئیت است که بسیار تمیز و زیبا بوده و برای شما مهمانان گرامی تور مشهد هتل درویشی شهریور 98 دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، میز تحریر، تلفن، اینترنت، حمام با لوازم بهداشتی و صندوق امانات می باشند. هتل توحید نوین دارای یک رستوران اصلی در طبقه اول، یک رستوران در بام و یک کافی شاپ مدرن در لابی خود می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات برای معلولین، فروشگاه، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کرد.

هتل توحید نوین مشهد

هتل توحید نوین مشهد

هتل توحید نوین مشهد


هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد می باشد که تقریبا نوساز بوده و دارای فضای زیبا و آرامی برای شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل در خیابان امام خمینی شهر مشهد قرار گرفته است و تا حرم مطهر امام هشتم تنها ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین می باشد. هتل دارای 39 اتاق می باشد که امکانات تلویزیون،‌ یخچال، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت را به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی را میل کنید و کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی های گرم و سرد را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته،‌روم سرویس، فروشگاه،‌ آرایشگاه آقایان، لاندری، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد،هتل های 5 ستاره مشهد،رزرو هتل های مشهد،هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی